­čî▓ Miko┼éajkowy RABAT w ATAF­čî▓

­čÄů­čĆ╗ -25% z kodem SANTA25 ­čÄů­čĆ╗

do kasy suma: 0,00 zł
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (InPost Paczkomaty 24/7) już od 500,00 zł.
Producenci
Promocje
Nike Air Jordan Essentials Women's Tee Russed
Nike Air Jordan Essentials Women's Tee Russed

74,50 zł

Cena regularna: 149,00 zł

Najniższa cena: 149,00 zł
Ataf Essential Denim Washed Blue
Ataf Essential Denim Washed Blue

99,50 zł

Cena regularna: 199,00 zł

Najniższa cena: 199,00 zł
Reebok x GhostBusters Classic Leather TD Modern Beige
Reebok x GhostBusters Classic Leather TD Modern Beige

99,50 zł

Cena regularna: 199,00 zł

Najniższa cena: 199,00 zł
Fila Fitness Hiker Mid WMNS Black
Fila Fitness Hiker Mid WMNS Black

188,89 zł

Cena regularna: 519,00 zł

Najniższa cena: 519,00 zł
Mitchell & Ness NBA  Anime Denver Nuggets Full Zip Jacket Blue
Mitchell & Ness NBA Anime Denver Nuggets Full Zip Jacket Blue

234,50 zł

Cena regularna: 469,00 zł

Najniższa cena: 469,00 zł
HUF Disorder Jacquard WMNS Knit Sweater Gold
HUF Disorder Jacquard WMNS Knit Sweater Gold

188,55 zł

Cena regularna: 419,00 zł

Najniższa cena: 419,00 zł
Mitchell & Ness NBA Reversible Tank Update Utah Jazz Karl Malone
Mitchell & Ness NBA Reversible Tank Update Utah Jazz Karl Malone

204,50 zł

Cena regularna: 409,00 zł

Najniższa cena: 409,00 zł
Mitchell & Ness NBA N&N Fashion Fleece Hoody Paul Pierce 2008 Boston Celtics
Mitchell & Ness NBA N&N Fashion Fleece Hoody Paul Pierce 2008 Boston Celtics

254,50 zł

Cena regularna: 509,00 zł

Najniższa cena: 509,00 zł
HUF Fun Pullover Black
HUF Fun Pullover Black

194,50 zł

Cena regularna: 389,00 zł

Najniższa cena: 389,00 zł
Reebok x Peppa Pig Classic Leather TD Power Yellow
Reebok x Peppa Pig Classic Leather TD Power Yellow

99,50 zł

Cena regularna: 199,00 zł

Najniższa cena: 199,00 zł
HUF Connect The Dots T-Shirt White
HUF Connect The Dots T-Shirt White

89,50 zł

Cena regularna: 179,00 zł

Najniższa cena: 179,00 zł
Mitchell & Ness NBA N&N Fashion Fleece Hoody Scottie Pippen 1996 Chicago Bulls
Mitchell & Ness NBA N&N Fashion Fleece Hoody Scottie Pippen 1996 Chicago Bulls

254,50 zł

Cena regularna: 509,00 zł

Najniższa cena: 509,00 zł
Regulamin

Regulamin sklepu internetowego ATAF.pl - All Truth All Fresh

okre┼Ťlaj─ůcy m.in. zasady zawierania um├│w poprzez Sklep, zawieraj─ůcy najwa┼╝niejsze informacje o Sprzedawcy, Sklepie oraz o prawach Konsumenta



SPIS TREŚCI
┬ž 1 Definicje
┬ž 2 Kontakt ze Sprzedawc─ů
┬ž 3 Wymogi techniczne
┬ž 4 Zakupy w Sklepie
┬ž 5 P┼éatno┼Ťci
┬ž 6 Realizacja zam├│wienia
┬ž 7 Prawo odst─ůpienia od umowy
┬ž 8 Wyj─ůtki od prawa odst─ůpienia od umowy
┬ž 9 Reklamacje
┬ž 10 Dane osobowe
┬ž 11 Zastrze┼╝enia
Za┼é─ůcznik nr 1: Wz├│r formularza odst─ůpienia od umowy

┬ž 1 DEFINICJE

Dni robocze ÔÇô dni od poniedzia┼éku do pi─ůtku za wyj─ůtkiem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce.
Kodeks cywilny ÔÇô ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
Konsument ÔÇô konsument w rozumieniu przepis├│w Kodeksu cywilnego.
Konto ÔÇô uregulowana odr─Öbnym regulaminem nieodp┼éatna funkcja Sklepu (us┼éuga ┼Ťwiadczona drog─ů elektroniczn─ů), dzi─Öki kt├│rej ka┼╝dy podmiot korzystaj─ůcy ze Sklepu mo┼╝e za┼éo┼╝y─ç w Sklepie swoje indywidualne konto.
Kupuj─ůcy ÔÇô ka┼╝dy podmiot kupuj─ůcy w Sklepie.
Kupuj─ůcy uprzywilejowany ÔÇô Kupuj─ůcy, kt├│ry jest Konsumentem lub Przedsi─Öbiorc─ů uprzywilejowanym.
Przedsi─Öbiorca uprzywilejowany ÔÇô osoba fizyczna zawieraj─ůca ze Sprzedawc─ů umow─Ö bezpo┼Ťrednio zwi─ůzan─ů z jej dzia┼éalno┼Ťci─ů gospodarcz─ů, ale nieposiadaj─ůc─ů dla niej charakteru zawodowego.
Regulamin ÔÇô niniejszy regulamin.
Sklep ÔÇô sklep internetowy ATAF.pl - All Truth All Fresh prowadzony przez Sprzedawc─Ö pod adresem https://ataf.pl.
Sprzedawca ÔÇô ANNA WOLAK, przedsi─Öbiorca prowadz─ůcy dzia┼éalno┼Ť─ç gospodarcz─ů pod firm─ů ATAF Anna Wolak, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia┼éalno┼Ťci Gospodarczej prowadzonej przez ministra w┼éa┼Ťciwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia┼éalno┼Ťci Gospodarczej, NIP 7961339884, nr REGON 140863480, ul. Stanis┼éawa Zbrowskiego 114/U4, 26-615 Radom.
Ustawa o prawach konsumenta ÔÇô ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

┬ž 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWC─ä

  1. Adres pocztowy: ul. Stanisława Zbrowskiego 114/U4, 26-615 Radom
  2. Adres e-mail: [email protected]
  3. Telefon: 695 847 641

┬ž 3 WYMOGI TECHNICZNE

  1. Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
    • urz─ůdzenie z dost─Öpem do Internetu
    • przegl─ůdarka internetowa obs┼éuguj─ůca JavaScript oraz pliki cookies.
  2. Dla z┼éo┼╝enia zam├│wienia w Sklepie, poza wymogami okre┼Ťlonymi w ust. 1, niezb─Ödne jest aktywne konto e-mail.

┬ž 4 ZAKUPY W SKLEPIE

  1. Ceny produkt├│w widoczne w Sklepie s─ů ca┼ékowitymi cenami za produkt.
  2. Sprzedawca zwraca uwag─Ö, ┼╝e na ca┼ékowit─ů cen─Ö zam├│wienia sk┼éadaj─ů si─Ö wskazane w Sklepie: cena za produkt oraz, je┼Ťli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.
  3. Wybrany do kupienia produkt nale┼╝y doda─ç do koszyka w Sklepie.
  4. Nast─Öpnie Kupuj─ůcy wybiera spos├│b dostawy towaru oraz metod─Ö p┼éatno┼Ťci za zam├│wienie spo┼Ťr├│d dost─Öpnych w Sklepie opcji, a tak┼╝e podaje dane niezb─Ödne do zrealizowania z┼éo┼╝onego zam├│wienia.
  5. Zam├│wienie zostaje z┼éo┼╝one w momencie potwierdzenia jego tre┼Ťci i zaakceptowania Regulaminu przez Kupuj─ůcego.
  6. Z┼éo┼╝enie zam├│wienia jest to┼╝same z zawarciem umowy pomi─Ödzy Kupuj─ůcym a Sprzedawc─ů.
  7. Kupuj─ůcy mo┼╝e zarejestrowa─ç si─Ö w Sklepie, tj. za┼éo┼╝y─ç w nim Konto, lub dokonywa─ç zakup├│w bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy ka┼╝dym ewentualnym zam├│wieniu.

┬ž 5 P┼üATNO┼ÜCI

  1. Za z┼éo┼╝one zam├│wienie mo┼╝na zap┼éaci─ç, w zale┼╝no┼Ťci od wyboru Kupuj─ůcego:
    1. zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy;
    2. za pomoc─ů karty p┼éatniczej:
      • Visa
      • Visa Electron
      • MasterCard
      • MasterCard Electronic
      • Maestro
    3. za po┼Ťrednictwem platformy p┼éatniczej:
      • Blue Media
      • PayPal
      • PayU
      • Przelewy24
    4. za pobraniem, tj. got├│wk─ů w momencie dostarczenia towaru do Kupuj─ůcego;
  2. W przypadku wybrania p┼éatno┼Ťci za po┼Ťrednictwem platformy p┼éatniczej Blue Media, podmiotem ┼Ťwiadcz─ůcym obs┼éug─Ö p┼éatno┼Ťci online jest Blue Media S.A.
  3. W przypadku wybrania przez Kupuj─ůcego p┼éatno┼Ťci z g├│ry, za zam├│wienie nale┼╝y zap┼éaci─ç w terminie 7 Dni roboczych od z┼éo┼╝enia zam├│wienia.
  4. Sprzedawca informuje, ┼╝e w przypadku metod p┼éatno┼Ťci, w kt├│rych pole do wprowadzenia danych niezb─Ödnych do zrealizowania p┼éatno┼Ťci pojawia si─Ö bezpo┼Ťrednio po z┼éo┼╝eniu zam├│wienia, op┼éacenie zam├│wienia jest mo┼╝liwe wy┼é─ůcznie bezpo┼Ťrednio po z┼éo┼╝eniu zam├│wienia.
  5. Dokonuj─ůc zakup├│w w Sklepie, Kupuj─ůcy akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawc─Ö. Kupuj─ůcy ma prawo wycofa─ç swoj─ů akceptacj─Ö.

┬ž 6 REALIZACJA ZAM├ôWIENIA

  1. Termin realizacji zam├│wienia wynosi 2 Dni robocze.
  2. W przypadku gdy Kupuj─ůcy wybra┼é p┼éatno┼Ť─ç z g├│ry za zam├│wienie, Sprzedawca przyst─ůpi do realizacji zam├│wienia po jego op┼éaceniu.
  3. Państwa, na terytorium których realizowana jest dostawa:
    • Polska
    • Niemcy
    • Bu┼égaria
    • Dania
    • Czechy
    • Francja
    • Estonia
    • Finlandia
    • W┼éochy
    • W─Ögry
  4. Produkty zakupione w Sklepie dostarczane s─ů - w zale┼╝no┼Ťci od tego, jak─ů metod─Ö dostawy wybra┼é Kupuj─ůcy:
    1. za po┼Ťrednictwem firmy kurierskiej;
    2. do paczkomat├│w InPost.

┬ž 7 PRAWO ODST─äPIENIA OD UMOWY

  1. Kupuj─ůcy uprzywilejowany ma prawo odst─ůpi─ç od umowy zawartej ze Sprzedawc─ů za po┼Ťrednictwem Sklepu, z zastrze┼╝eniem ┬ž 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Termin do odst─ůpienia od umowy wygasa po up┼éywie 14 dni od dnia:
    1. w kt├│rym Kupuj─ůcy uprzywilejowany wszed┼é w posiadanie towaru lub w kt├│rym osoba trzecia inna ni┼╝ przewo┼║nik i wskazana przez Kupuj─ůcego uprzywilejowanego wesz┼éa w posiadanie tego towaru;
    2. w kt├│rym Kupuj─ůcy uprzywilejowany wszed┼é w posiadanie ostatniego towaru, partii lub cz─Ö┼Ťci lub w kt├│rym osoba trzecia, inna ni┼╝ przewo┼║nik i wskazana przez Kupuj─ůcego uprzywilejowanego, wesz┼éa w posiadanie ostatniego towaru, partii lub cz─Ö┼Ťci, w przypadku umowy zobowi─ůzuj─ůcej do przeniesienia w┼éasno┼Ťci wielu towar├│w, kt├│re dostarczane s─ů osobno, partiami lub w cz─Ö┼Ťciach.
  3. Aby Kupuj─ůcy uprzywilejowany m├│g┼é skorzysta─ç z prawa odst─ůpienia od umowy musi poinformowa─ç Sprzedawc─Ö, korzystaj─ůc z danych podanych w ┬ž 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odst─ůpieniu od umowy w drodze jednoznacznego o┼Ťwiadczenia (na przyk┼éad pismo wys┼éane poczt─ů lub poczt─ů elektroniczn─ů).
  4. Kupuj─ůcy uprzywilejowany mo┼╝e skorzysta─ç z wzoru formularza odst─ůpienia od umowy umieszczonego na ko┼äcu Regulaminu, jednak nie jest to obowi─ůzkowe.
  5. Aby zachowa─ç termin do odst─ůpienia od umowy wystarczy, ┼╝e Kupuj─ůcy uprzywilejowany wy┼Ťle informacj─Ö dotycz─ůc─ů wykonania przys┼éuguj─ůcego mu prawa odst─ůpienia od umowy przed up┼éywem terminu do odst─ůpienia od umowy.

    SKUTKI ODST─äPIENIA OD UMOWY
  6. W przypadku odst─ůpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Kupuj─ůcemu uprzywilejowanemu wszystkie otrzymane od niego p┼éatno┼Ťci, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyj─ůtkiem dodatkowych koszt├│w wynikaj─ůcych z wybranego przez Kupuj─ůcego uprzywilejowanego sposobu dostarczenia innego ni┼╝ najta┼äszy zwyk┼éy spos├│b dostarczenia oferowany przez Sprzedawc─Ö), niezw┼éocznie, a w ka┼╝dym przypadku nie p├│┼║niej ni┼╝ 14 dni od dnia, w kt├│rym Sprzedawca zosta┼é poinformowany o decyzji Kupuj─ůcego uprzywilejowanego o wykonaniu prawa odst─ůpienia od umowy.
  7. Zwrotu p┼éatno┼Ťci Sprzedawca dokona przy u┼╝yciu takich samych sposob├│w p┼éatno┼Ťci, jakie zosta┼éy przez Kupuj─ůcego uprzywilejowanego u┼╝yte w pierwotnej transakcji, chyba ┼╝e Kupuj─ůcy uprzywilejowany zgodzi si─Ö na inne rozwi─ůzanie, w ka┼╝dym przypadku Kupuj─ůcy uprzywilejowany nie poniesie ┼╝adnych op┼éat w zwi─ůzku z tym zwrotem.
  8. Je┼╝eli Sprzedawca nie zaproponowa┼é, ┼╝e sam odbierze towar od Kupuj─ůcego uprzywilejowanego, mo┼╝e wstrzyma─ç si─Ö ze zwrotem p┼éatno┼Ťci do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odes┼éania, w zale┼╝no┼Ťci od tego, kt├│re zdarzenie nast─ůpi wcze┼Ťniej.
  9. Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: ul. Stanis┼éawa Zbrowskiego 114/U4, 26-615 Radom niezw┼éocznie, a w ka┼╝dym razie nie p├│┼║niej ni┼╝ 14 dni od dnia, w kt├│rym Kupuj─ůcy uprzywilejowany poinformowa┼é Sprzedawc─Ö o odst─ůpieniu od umowy sprzeda┼╝y. Termin jest zachowany, je┼╝eli Kupuj─ůcy uprzywilejowany ode┼Ťle towar przed up┼éywem terminu 14 dni.
  10. Kupuj─ůcy uprzywilejowany ponosi bezpo┼Ťrednie koszty zwrotu towaru.
  11. Kupuj─ůcy uprzywilejowany odpowiada tylko za zmniejszenie warto┼Ťci towaru wynikaj─ůce z korzystania z niego w spos├│b inny ni┼╝ by┼éo to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
  12. Je┼Ťli towar ze wzgl─Ödu na sw├│j charakter nie mo┼╝e zosta─ç odes┼éany w zwyk┼éym trybie poczt─ů, Kupuj─ůcy uprzywilejowany r├│wnie┼╝ b─Ödzie musia┼é ponie┼Ť─ç bezpo┼Ťrednie koszty zwrotu towar├│w. O szacowanej wysoko┼Ťci tych koszt├│w Kupuj─ůcy uprzywilejowany zostanie poinformowany przez Sprzedawc─Ö w opisie towaru w Sklepie lub podczas sk┼éadania zam├│wienia.
  13. W przypadku wyst─ůpienia konieczno┼Ťci zwrotu ┼Ťrodk├│w za transakcj─Ö dokonan─ů przez Kupuj─ůcego uprzywilejowanego kart─ů p┼éatnicz─ů, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty p┼éatniczej.

┬ž 8 WYJ─äTKI OD PRAWA ODST─äPIENIA OD UMOWY

  1. Prawo odst─ůpienia od umowy zawartej na odleg┼éo┼Ť─ç, o kt├│rym mowa w ┬ž 7 Regulaminu, nie przys┼éuguje w odniesieniu do umowy:
    1. w kt├│rej przedmiotem ┼Ťwiadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany wed┼éug specyfikacji Kupuj─ůcego uprzywilejowanego lub s┼éu┼╝─ůcy zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    2. w kt├│rej przedmiotem ┼Ťwiadczenia jest towar ulegaj─ůcy szybkiemu zepsuciu lub maj─ůcy kr├│tki termin przydatno┼Ťci do u┼╝ycia;
    3. w kt├│rej przedmiotem ┼Ťwiadczenia jest towar dostarczany w zapiecz─Ötowanym opakowaniu, kt├│rego po otwarciu opakowania nie mo┼╝na zwr├│ci─ç ze wzgl─Ödu na ochron─Ö zdrowia lub ze wzgl─Öd├│w higienicznych, je┼╝eli opakowanie zosta┼éo otwarte po dostarczeniu;
    4. w kt├│rej przedmiotem ┼Ťwiadczenia s─ů towary, kt├│re po dostarczeniu, ze wzgl─Ödu na sw├│j charakter, zostaj─ů nieroz┼é─ůcznie po┼é─ůczone z innymi rzeczami;
    5. w kt├│rej przedmiotem ┼Ťwiadczenia s─ů nagrania d┼║wi─Ökowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapiecz─Ötowanym opakowaniu, je┼╝eli opakowanie zosta┼éo otwarte po dostarczeniu;
    6. o dostarczanie dziennik├│w, periodyk├│w lub czasopism, z wyj─ůtkiem umowy o prenumerat─Ö;
    7. w kt├│rej cena lub wynagrodzenie zale┼╝y od waha┼ä na rynku finansowym, nad kt├│rymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i kt├│re mog─ů wyst─ůpi─ç przed up┼éywem terminu do odst─ůpienia od umowy.

┬ž 9 REKLAMACJE

I POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sprzedawca ponosi wobec Kupuj─ůcego uprzywilejowanego odpowiedzialno┼Ť─ç za zgodno┼Ť─ç ┼Ťwiadczenia z umow─ů, przewidzian─ů przez powszechnie obowi─ůzuj─ůce przepisy prawa, w tym zw┼éaszcza przez przepisy Ustawy o prawach konsumenta.
  2. Sprzedawca prosi o sk┼éadanie reklamacji na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w ┬ž 2 Regulaminu.
  3. Je┼Ťli na produkt zosta┼éa udzielona gwarancja, informacja o niej, a tak┼╝e o jej warunkach, jest dost─Öpna w Sklepie.
  4. Reklamacje dotycz─ůce dzia┼éania Sklepu nale┼╝y kierowa─ç na adres e-mail wskazany w ┬ž 2 Regulaminu.
  5. Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamacj─Ö w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

II KUPUJ─äCY UPRZYWILEJOWANI

  1. Towary
    1. W przypadku braku zgodno┼Ťci towaru z umow─ů, Kupuj─ůcy uprzywilejowany ma mo┼╝liwo┼Ť─ç skorzystania z uprawnie┼ä okre┼Ťlonych w rozdziale 5a Ustawy o prawach konsumenta.
    2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialno┼Ť─ç za brak zgodno┼Ťci towaru z umow─ů, istniej─ůcy w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ci─ůgu dw├│ch lat od tej chwili, chyba ┼╝e termin przydatno┼Ťci towaru do u┼╝ycia, okre┼Ťlony przez Sprzedawc─Ö, jego poprzednik├│w prawnych lub osoby dzia┼éaj─ůce w ich imieniu, jest d┼éu┼╝szy.
    3. Na podstawie przepis├│w Ustawy o prawach konsumenta, Kupuj─ůcy uprzywilejowany mo┼╝e w ka┼╝dym przypadku ┼╝─ůda─ç:
      1. wymiany towaru,
      2. naprawy towaru.
    4. Dodatkowo, Kupuj─ůcy uprzywilejowany mo┼╝e z┼éo┼╝y─ç o┼Ťwiadczenie o:
      1. obni┼╝eniu ceny,
      2. odst─ůpieniu od umowy
      w sytuacji, gdy:
      • Sprzedawca odm├│wi┼é doprowadzenia towaru do zgodno┼Ťci z umow─ů zgodnie z art. 43d ust. 2 Ustawy o prawach konsumenta;
      • Sprzedawca nie doprowadzi┼é towaru do zgodno┼Ťci z umow─ů zgodnie z art. 43d ust. 4-6 Ustawy o prawach konsumenta;
      • brak zgodno┼Ťci towaru z umow─ů wyst─Öpuje nadal, pomimo ┼╝e Sprzedawca pr├│bowa┼é doprowadzi─ç towar do zgodno┼Ťci z umow─ů;
      • brak zgodno┼Ťci towaru z umow─ů jest na tyle istotny, ┼╝e uzasadnia obni┼╝enie ceny albo odst─ůpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze ┼Ťrodk├│w ochrony okre┼Ťlonych w art. 43d Ustawy o prawach konsumenta;
      • z o┼Ťwiadczenia Sprzedawcy lub okoliczno┼Ťci wyra┼║nie wynika, ┼╝e nie doprowadzi on towaru do zgodno┼Ťci z umow─ů w rozs─ůdnym czasie lub bez nadmiernych niedogodno┼Ťci dla Kupuj─ůcego uprzywilejowanego.
    5. W przypadku towaru podlegaj─ůcego naprawie lub wymianie, Kupuj─ůcy uprzywilejowany powinien udost─Öpni─ç ten towar Sprzedawcy. Sprzedawca odbiera od Kupuj─ůcego uprzywilejowanego towar na sw├│j koszt.
    6. Kupuj─ůcy uprzywilejowany nie mo┼╝e odst─ůpi─ç od umowy, je┼╝eli brak zgodno┼Ťci towaru z umow─ů jest nieistotny.
    7. W razie odst─ůpienia od umowy, o kt├│rym mowa w niniejszej sekcji (dotycz─ůcej towar├│w), Kupuj─ůcy uprzywilejowany niezw┼éocznie zwraca towar Sprzedawcy na jego koszt, na adres ul. Stanis┼éawa Zbrowskiego 114/U4, 26-615 Radom. Sprzedawca zwraca Kupuj─ůcemu uprzywilejowanemu cen─Ö niezw┼éocznie, nie p├│┼║niej ni┼╝ w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odes┼éania.
    8. Sprzedawca zwraca Kupuj─ůcemu uprzywilejowanemu kwoty nale┼╝ne wskutek skorzystania z prawa obni┼╝enia ceny niezw┼éocznie, nie p├│┼║niej ni┼╝ w terminie 14 dni od dnia otrzymania o┼Ťwiadczenia Kupuj─ůcego uprzywilejowanego o obni┼╝eniu ceny.
  2. Pozas─ůdowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszcze┼ä
    1. W przypadku gdy post─Öpowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument mo┼╝e skorzysta─ç m.in. z:
      1. mediacji prowadzonej przez w┼éa┼Ťciwy terenowo Wojew├│dzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do kt├│rego nale┼╝y si─Ö zwr├│ci─ç z wnioskiem o mediacj─Ö. Co do zasady post─Öpowanie jest bezp┼éatne. Wykaz Inspektorat├│w znajduje si─Ö tutaj: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;
      2. pomocy w┼éa┼Ťciwego terenowo sta┼éego polubownego s─ůdu konsumenckiego dzia┼éaj─ůcego przy Wojew├│dzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do kt├│rego nale┼╝y z┼éo┼╝y─ç wniosek o rozpatrzenie sprawy przed s─ůdem polubownym. Co do zasady post─Öpowanie jest bezp┼éatne. Wykaz s─ůd├│w dost─Öpny jest pod adresem: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php;
      3. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
      4. internetowej platformy ODR dost─Öpnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

III KUPUJ─äCY INNI NI┼╗ KUPUJ─äCY UPRZYWILEJOWANI

  1. W przypadku wyst─ůpienia wady towaru, Kupuj─ůcy inny ni┼╝ Kupuj─ůcy uprzywilejowany ma mo┼╝liwo┼Ť─ç reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym r─Ökojmi.
  2. Wobec Kupuj─ůcego innego ni┼╝ Kupuj─ůcy uprzywilejowany Sprzedawca odpowiada z tytu┼éu r─Ökojmi, je┼╝eli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed up┼éywem dw├│ch lat od dnia wydania towaru Kupuj─ůcemu.
  3. Zgodnie z Kodeksem cywilnym, Kupuj─ůcy b─Öd─ůcy przedsi─Öbiorc─ů innym ni┼╝ Przedsi─Öbiorca uprzywilejowany, traci uprawnienia z tytu┼éu r─Ökojmi, je┼╝eli nie zbada┼é towaru w czasie i w spos├│b przyj─Öty przy towarach tego rodzaju i nie zawiadomi┼é niezw┼éocznie Sprzedawcy o wadzie, a w przypadku gdy wada wysz┼éa na jaw dopiero p├│┼║niej - je┼╝eli nie zawiadomi┼é Sprzedawcy niezw┼éocznie po jej stwierdzeniu. Do zachowania powy┼╝szego terminu wystarczy wys┼éanie przed jego up┼éywem zawiadomienia o wadzie.
  4. Korzystaj─ůc z r─Ökojmi, Kupuj─ůcy inny ni┼╝ Kupuj─ůcy uprzywilejowany mo┼╝e, na zasadach okre┼Ťlonych w Kodeksie cywilnym:
    1. z┼éo┼╝y─ç o┼Ťwiadczenie o obni┼╝eniu ceny,
    2. przy wadzie istotnej - z┼éo┼╝y─ç o┼Ťwiadczenie o odst─ůpieniu od umowy,
    3. ┼╝─ůda─ç wymiany towaru na wolny od wad,
    4. ┼╝─ůda─ç usuni─Öcia wady.
  5. Je┼Ťli oka┼╝e si─Ö, ┼╝e dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie wadliwego towaru do Sprzedawcy, Kupuj─ůcy inny ni┼╝ Kupuj─ůcy uprzywilejowany jest zobowi─ůzany do dostarczenia tego towaru na adres ul. Stanis┼éawa Zbrowskiego 114/U4, 26-615 Radom.

┬ž 10 DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupuj─ůcego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczeg├│┼éowe informacje dotycz─ůce przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawc─Ö ÔÇô w tym o pozosta┼éych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a tak┼╝e o odbiorcach danych ÔÇô znajduj─ů si─Ö w dost─Öpnej w Sklepie Polityce prywatno┼Ťci ÔÇô ze wzgl─Ödu na zasad─Ö przejrzysto┼Ťci, zawart─ů w og├│lnym rozporz─ůdzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych ÔÇô ÔÇ×RODOÔÇŁ.
  2. Celem przetwarzania danych Kupuj─ůcego przez Sprzedawc─Ö, podanych przez Kupuj─ůcego w zwi─ůzku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zam├│wie┼ä. Podstaw─ů przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
    • umowa lub dzia┼éania podejmowane na ┼╝─ůdanie Kupuj─ůcego, zmierzaj─ůce do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    • ci─ů┼╝─ůcy na Sprzedawcy obowi─ůzek prawny zwi─ůzany z rachunkowo┼Ťci─ů (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz
    • prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegaj─ůcy na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszcze┼ä (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Podanie danych przez Kupuj─ůcego jest dobrowolne, ale jednocze┼Ťnie konieczne do zawarcia umowy. Niepodanie danych uniemo┼╝liwi zawarcie umowy w Sklepie.
  4. Dane Kupuj─ůcego podane w zwi─ůzku z zakupami w Sklepie b─Öd─ů przetwarzane do momentu, w kt├│rym:
    1. przestanie obowi─ůzywa─ç umowa zawarta mi─Ödzy Kupuj─ůcym a Sprzedawc─ů;
    2. na Sprzedawcy przestanie ci─ů┼╝y─ç obowi─ůzek prawny, zobowi─ůzuj─ůcy go do przetwarzania danych Kupuj─ůcego;
    3. ustanie mo┼╝liwo┼Ť─ç dochodzenia roszcze┼ä przez Kupuj─ůcego lub Sprzedawc─Ö, zwi─ůzanych z umow─ů zawart─ů przez Sklep;
    4. zostanie przyj─Öty sprzeciw Kupuj─ůcego wobec przetwarzania jego danych osobowych ÔÇô w przypadku gdy podstaw─ů przetwarzania danych by┼é uzasadniony interes Sprzedawcy
    ÔÇô w zale┼╝no┼Ťci od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nast─ůpi najp├│┼║niej.
  5. Kupuj─ůcemu przys┼éuguje prawo ┼╝─ůdania:
    1. dost─Öpu do swoich danych osobowych,
    2. ich sprostowania,
    3. usuni─Öcia,
    4. ograniczenia przetwarzania,
    5. przeniesienia danych do innego administratora
      a tak┼╝e prawo:
    6. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn zwi─ůzanych ze szczeg├│ln─ů sytuacj─ů Kupuj─ůcego ÔÇô wobec przetwarzania dotycz─ůcych go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez Sprzedawc─Ö).
  6. W celu realizacji swoich praw, Kupuj─ůcy powinien skontaktowa─ç si─Ö ze Sprzedawc─ů przy wykorzystaniu danych z ┬ž 2 Regulaminu.
  7. W przypadku gdy Kupuj─ůcy uzna, ┼╝e jego dane s─ů przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupuj─ůcy mo┼╝e z┼éo┼╝y─ç skarg─Ö do Prezesa Urz─Ödu Ochrony Danych Osobowych.

┬ž 11 ZASTRZE┼╗ENIA

  1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupuj─ůcego tre┼Ťci o charakterze bezprawnym.
  2. Ka┼╝dorazowo sk┼éadane w Sklepie zam├│wienie stanowi odr─Öbn─ů umow─Ö i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zam├│wienia.
  3. Umowy zawierane na podstawie Regulaminu zawierane s─ů w j─Özyku polskim.
  4. W przypadku ewentualnego sporu z Kupuj─ůcym nieb─Öd─ůcym Kupuj─ůcym uprzywilejowanym, s─ůdem w┼éa┼Ťciwym b─Ödzie s─ůd w┼éa┼Ťciwy dla siedziby Sprzedawcy.


Za┼é─ůcznik nr 1 do Regulaminu

Poni┼╝ej znajduje si─Ö wz├│r formularza odst─ůpienia od umowy, z kt├│rego Konsument lub Przedsi─Öbiorca uprzywilejowany mo┼╝e, ale nie musi skorzysta─ç:



WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten nale┼╝y wype┼éni─ç i odes┼éa─ç tylko w przypadku ch─Öci odst─ůpienia od umowy)

ATAF Anna Wolak
ul. Stanisława Zbrowskiego 114/U4, 26-615 Radom
adres e-mail: [email protected]

- Ja/My(*) ..................................................................... niniejszym informuj─Ö/informujemy(*) o moim/naszym odst─ůpieniu od umowy sprzeda┼╝y nast─Öpuj─ůcych towar├│w(*) / o ┼Ťwiadczenie nast─Öpuj─ůcej us┼éugi(*):

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

..............................................................................................................................................................................

- Imi─Ö i nazwisko Konsumenta(-├│w) / Przedsi─Öbiorcy(-├│w) uprzywilejowanego(-ych):

..............................................................................................................................................................................

- Adres Konsumenta(-├│w) / Przedsi─Öbiorcy(-├│w) uprzywilejowanego(-ych):

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

.............................................................................................
Podpis Konsumenta(-├│w) / Przedsi─Öbiorcy(-├│w) uprzywilejowanego(-ych)
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

Data ............................................

(*) Niepotrzebne skre┼Ťli─ç.

Regulamin konta

w sklepie ATAF.pl - All Truth All Fresh

SPIS TREŚCI
┬ž 1 Definicje
┬ž 2 Kontakt z Us┼éugodawc─ů
┬ž 3 Wymogi techniczne
┬ž 4 Konto
┬ž 5 Reklamacje
┬ž 6 Dane osobowe
┬ž 7 Zastrze┼╝enia

┬ž 1 DEFINICJE

Konsument ÔÇô konsument w rozumieniu przepis├│w Kodeksu cywilnego.
Konto ÔÇô uregulowana w Regulaminie nieodp┼éatna funkcja Sklepu (us┼éuga), dzi─Öki kt├│rej Us┼éugobiorca mo┼╝e za┼éo┼╝y─ç w Sklepie swoje indywidualne konto.
Us┼éugobiorca - ka┼╝dy podmiot zak┼éadaj─ůcy Konto lub zainteresowany za┼éo┼╝eniem Konta.
Us┼éugobiorca uprzywilejowany ÔÇô Us┼éugobiorca, kt├│ry jest Konsumentem lub osob─ů fizyczn─ů zawieraj─ůc─ů z Us┼éugodawc─ů umow─Ö bezpo┼Ťrednio zwi─ůzan─ů z jej dzia┼éalno┼Ťci─ů gospodarcz─ů, ale nieposiadaj─ůc─ů dla niej charakteru zawodowego.
Regulamin - niniejszy regulamin Konta.
Sklep ÔÇô sklep internetowy ATAF.pl - All Truth All Fresh prowadzony przez Us┼éugodawc─Ö pod adresem https://ataf.pl
Us┼éugodawca - ANNA WOLAK, przedsi─Öbiorca prowadz─ůcy dzia┼éalno┼Ť─ç gospodarcz─ů pod firm─ů ATAF Anna Wolak, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia┼éalno┼Ťci Gospodarczej prowadzonej przez ministra w┼éa┼Ťciwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia┼éalno┼Ťci Gospodarczej, NIP 7961339884, nr REGON 140863480, ul. Stanis┼éawa Zbrowskiego 114/U4, 26-615 Radom.

┬ž 2 KONTAKT Z US┼üUGODAWC─ä

  1. Adres pocztowy: ul. Stanisława Zbrowskiego 114/U4, 26-615 Radom
  2. Adres e-mail: [email protected]
  3. Telefon: 695 847 641

┬ž 3 WYMOGI TECHNICZNE

  1. Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:
    • aktywne konto e-mail
    • urz─ůdzenie z dost─Öpem do Internetu
    • przegl─ůdarka internetowa obs┼éuguj─ůca JavaScript i pliki cookies

┬ž 4 KONTO

  1. Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Usługobiorcy.
  2. Konto daje Us┼éugobiorcy dodatkowe mo┼╝liwo┼Ťci, takie jak: przegl─ůdanie historii zam├│wie┼ä z┼éo┼╝onych przez Us┼éugobiorc─Ö w Sklepie, sprawdzenie statusu zam├│wienia czy samodzielna edycja danych Us┼éugobiorcy.
  3. W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie.
  4. W momencie za┼éo┼╝enia Konta zawierana jest na czas nieoznaczony pomi─Ödzy Us┼éugobiorc─ů a Us┼éugodawc─ů umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w Regulaminie.
  5. Usługobiorca może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
  6. W celu dokonania rezygnacji z Konta nale┼╝y wys┼éa─ç swoj─ů rezygnacj─Ö do Us┼éugodawcy na adres e-mail: [email protected], czego skutkiem b─Ödzie niezw┼éoczne usuni─Öcie Konta oraz rozwi─ůzanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.

┬ž 5 REKLAMACJE

  1. Reklamacje dotycz─ůce funkcjonowania Konta nale┼╝y kierowa─ç na adres e-mail [email protected].
  2. Rozpatrzenie reklamacji przez Us┼éugodawc─Ö nast─ůpi w terminie do 14 dni.

    POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
  3. W przypadku gdy post─Öpowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu Konsument mo┼╝e skorzysta─ç m.in. z:
    1. mediacji prowadzonej przez w┼éa┼Ťciwy terenowo Wojew├│dzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do kt├│rego nale┼╝y si─Ö zwr├│ci─ç z wnioskiem o mediacj─Ö. Co do zasady post─Öpowanie jest bezp┼éatne. Wykaz Inspektorat├│w znajduje si─Ö tutaj: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;
    2. pomocy w┼éa┼Ťciwego terenowo sta┼éego polubownego s─ůdu konsumenckiego dzia┼éaj─ůcego przy Wojew├│dzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do kt├│rego nale┼╝y z┼éo┼╝y─ç wniosek o rozpatrzenie sprawy przed s─ůdem polubownym. Co do zasady post─Öpowanie jest bezp┼éatne. Wykaz s─ůd├│w dost─Öpny jest pod adresem: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php;
    3. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
    4. internetowej platformy ODR dost─Öpnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

┬ž 6 DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Us┼éugobiorc─Ö podczas korzystania z Konta jest Us┼éugodawca. Szczeg├│┼éowe informacje dotycz─ůce przetwarzania danych osobowych przez Us┼éugodawc─Ö ÔÇô w tym o pozosta┼éych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a tak┼╝e o odbiorcach danych, znajduj─ů si─Ö w dost─Öpnej w Sklepie Polityce prywatno┼Ťci ÔÇô ze wzgl─Ödu na zasad─Ö przejrzysto┼Ťci, zawart─ů w og├│lnym rozporz─ůdzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych ÔÇô ÔÇ×RODOÔÇŁ.
  2. Celem przetwarzania danych Us┼éugobiorcy jest prowadzenie Konta. Podstaw─ů przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest umowa o ┼Ťwiadczenie us┼éugi lub dzia┼éania podejmowane na ┼╝─ůdanie Us┼éugobiorcy, zmierzaj─ůce do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a tak┼╝e prawnie uzasadniony interes Us┼éugodawcy, polegaj─ůcy na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszcze┼ä (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Podanie danych przez Us┼éugobiorc─Ö jest dobrowolne, ale jednocze┼Ťnie konieczne do prowadzenia Konta. Niepodanie danych oznacza, ┼╝e Us┼éugodawca nie b─Ödzie m├│g┼é ┼Ťwiadczy─ç us┼éugi prowadzenia Konta.
  4. Dane Us┼éugobiorcy b─Öd─ů przetwarzane do momentu, w kt├│rym:
    1. Konto zostanie usuni─Öte przez Us┼éugobiorc─Ö lub Us┼éugodawc─Ö na ┼╝─ůdanie Us┼éugobiorcy
    2. ustanie mo┼╝liwo┼Ť─ç dochodzenia roszcze┼ä przez Us┼éugobiorc─Ö lub Us┼éugodawc─Ö, zwi─ůzanych z Kontem;
    3. zostanie przyj─Öty sprzeciw Us┼éugobiorcy wobec przetwarzania jego danych osobowych ÔÇô w przypadku gdy podstaw─ů przetwarzania danych by┼é uzasadniony interes Us┼éugodawcy
    ÔÇô w zale┼╝no┼Ťci od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nast─ůpi najp├│┼║niej.
  5. Us┼éugobiorcy przys┼éuguje prawo ┼╝─ůdania:
    1. dost─Öpu do swoich danych osobowych,
    2. ich sprostowania,
    3. usuni─Öcia,
    4. ograniczenia przetwarzania,
    5. przeniesienia danych do innego administratora
      a tak┼╝e prawo:
    6. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn zwi─ůzanych ze szczeg├│ln─ů sytuacj─ů Us┼éugobiorcy ÔÇô wobec przetwarzania dotycz─ůcych go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez Us┼éugodawc─Ö).
  6. W celu realizacji swoich praw, Us┼éugobiorca powinien skontaktowa─ç si─Ö z Us┼éugodawc─ů.
  7. W przypadku gdy Us┼éugobiorca uzna, ┼╝e jego dane s─ů przetwarzane niezgodnie z prawem, Us┼éugobiorca mo┼╝e z┼éo┼╝y─ç skarg─Ö do Prezesa Urz─Ödu Ochrony Danych Osobowych.

┬ž 7 ZASTRZE┼╗ENIA

  1. Zakazane jest dostarczanie przez Us┼éugobiorc─Ö tre┼Ťci o charakterze bezprawnym.
  2. Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w j─Özyku polskim.
  3. W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. 4, Usługodawca ma prawo do zmiany Regulaminu.
  4. Wa┼╝nymi przyczynami, o kt├│rych mowa w ust. 3 s─ů:
    1. konieczno┼Ť─ç dostosowania Sklepu do przepis├│w prawa maj─ůcych zastosowanie do dzia┼éalno┼Ťci Sklepu;
    2. poprawa bezpiecze┼ästwa ┼Ťwiadczonej us┼éugi;
    3. zmiana funkcjonalno┼Ťci Konta, wymagaj─ůca modyfikacji Regulaminu.
  5. Us┼éugobiorca zostanie poinformowany o planowanej zmianie Regulaminu co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany w ┼╝ycie za po┼Ťrednictwem wiadomo┼Ťci e-mail wys┼éanej na przypisany do Konta adres.
  6. W przypadku gdy Us┼éugobiorca nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformowa─ç o tym Us┼éugodawc─Ö poprzez wys┼éanie odpowiedniej wiadomo┼Ťci na adres e-mail Us┼éugodawcy [email protected], czego skutkiem b─Ödzie rozwi─ůzanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwil─ů wej┼Ťcia w ┼╝ycie planowanej zmiany lub wcze┼Ťniej, je┼Ťli Us┼éugobiorca zg┼éosi takie ┼╝─ůdanie.
  7. W sytuacji gdy Us┼éugobiorca nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wej┼Ťcia jej w ┼╝ycie przyjmuje si─Ö, ┼╝e akceptuje j─ů, co nie stanowi ┼╝adnej przeszkody do rozwi─ůzania umowy w przysz┼éo┼Ťci.
  8. W przypadku ewentualnego sporu z Us┼éugobiorc─ů nieb─Öd─ůcym Us┼éugobiorc─ů uprzywilejowanym, s─ůdem w┼éa┼Ťciwym b─Ödzie s─ůd w┼éa┼Ťciwy dla siedziby Us┼éugodawcy.





Regulamin newslettera

sklepu ATAF.pl - All Truth All Fresh

SPIS TREŚCI
┬ž 1 Definicje
┬ž 2 Newsletter
┬ž 3 Reklamacje
┬ž 4 Dane osobowe
┬ž 5 Postanowienia ko┼äcowe

┬ž 1 DEFINICJE

Konsument ÔÇô konsument w rozumieniu przepis├│w ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
Newsletter ÔÇô nieodp┼éatnie ┼Ťwiadczona drog─ů elektroniczn─ů us┼éuga, dzi─Öki kt├│rej Us┼éugobiorca mo┼╝e otrzymywa─ç od Us┼éugodawcy drog─ů elektroniczn─ů uprzednio zam├│wione wiadomo┼Ťci dotycz─ůce Sklepu, w tym informacje o ofertach, promocjach oraz nowo┼Ťciach w Sklepie.
Sklep ÔÇô sklep internetowy ATAF.pl - All Truth All Fresh prowadzony przez Us┼éugodawc─Ö pod adresem https://ataf.pl
Us┼éugobiorca - ka┼╝dy podmiot korzystaj─ůcy z us┼éugi Newsletter.
Us┼éugobiorcaÔÇ»uprzywilejowanyÔÇ» ÔÇô Us┼éugobiorca, kt├│ry jest Konsumentem lub osob─ů fizyczn─ů zawieraj─ůc─ů z Us┼éugodawc─ů umow─Ö bezpo┼Ťrednio zwi─ůzan─ů z jej dzia┼éalno┼Ťci─ů gospodarcz─ů, ale nieposiadaj─ůc─ů dla niej charakteru zawodowego.
Us┼éugodawca - ANNA WOLAK, przedsi─Öbiorca prowadz─ůcy dzia┼éalno┼Ť─ç gospodarcz─ů pod firm─ů ATAF Anna Wolak, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia┼éalno┼Ťci Gospodarczej prowadzonej przez ministra w┼éa┼Ťciwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia┼éalno┼Ťci Gospodarczej, NIP 7961339884, nr REGON 140863480, ul. Stanis┼éawa Zbrowskiego 114/U4, 26-615 Radom.

┬ž 2 Newsletter

  1. Usługobiorca może dobrowolnie skorzystać z usługi Newsletter.
  2. Dla skorzystania z us┼éugi Newsletter niezb─Ödne jest urz─ůdzenie z przegl─ůdark─ů internetow─ů w najnowszej wersji, obs┼éuguj─ůc─ů JavaScript oraz pliki cookies, z dost─Öpem do sieci Internet oraz aktywne konto e-mail.
  3. Wiadomo┼Ťci e-mail wysy┼éane w ramach tej us┼éugi wysy┼éane b─Öd─ů na adres e-mail podany przez Us┼éugobiorc─Ö w momencie zapisywania si─Ö do Newslettera.
  4. Us┼éugobiorca, w celu zawarcia umowy i zapisania si─Ö do us┼éugi Newsletter, w pierwszym kroku podaje w przeznaczonym do tego miejscu w Sklepie sw├│j adres e-mail, na kt├│ry chce otrzymywa─ç wiadomo┼Ťci przesy┼éane w ramach Newslettera. W momencie zapisu na Newsletter zostaje zawarta umowa o ┼Ťwiadczenie us┼éugi na czas nieoznaczony, a Us┼éugodawca rozpocznie jej ┼Ťwiadczenie na rzecz Us┼éugobiorcy ÔÇô z zastrze┼╝eniem ust. 5.
  5. W celu w┼éa┼Ťciwej realizacji us┼éugi Newslettera, Us┼éugobiorca jest obowi─ůzany poda─ç sw├│j prawid┼éowy adres e-mail.
  6. W wiadomo┼Ťciach wysy┼éanych w ramach Newslettera b─Ödzie znajdowa─ç si─Ö informacja o mo┼╝liwo┼Ťci wypisania si─Ö z niego, a tak┼╝e link do wypisania si─Ö.
  7. Us┼éugobiorca mo┼╝e wypisa─ç si─Ö z Newslettera, bez podawania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek koszt├│w, w ka┼╝dym momencie, korzystaj─ůc z opcji, o kt├│rej mowa w ust. 6 lub wysy┼éaj─ůc wiadomo┼Ť─ç na adres e-mail Us┼éugodawcy: [email protected].
  8. Skorzystanie przez Us┼éugobiorc─Ö z linka do wypisania si─Ö z Newslettera lub wys┼éanie wiadomo┼Ťci z ┼╝─ůdaniem wypisania z Newslettera b─Ödzie skutkowa─ç niezw┼éocznym rozwi─ůzaniem umowy w zakresie ┼Ťwiadczenia tej us┼éugi.

┬ž 3 Reklamacje

  1. Zg┼éoszenia reklamacyjne dotycz─ůce Newslettera nale┼╝y zg┼éasza─ç Us┼éugodawcy na adres e-mail: [email protected].
  2. Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

    POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
  3. W przypadku gdy post─Öpowanie reklamacyjne nie przyniesie rezultatu oczekiwanego przez Us┼éugobiorc─Ö b─Öd─ůcego Konsumentem, Konsument mo┼╝e skorzysta─ç m.in. z:
    1. mediacji prowadzonej przez w┼éa┼Ťciwy terenowo Wojew├│dzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do kt├│rego nale┼╝y si─Ö zwr├│ci─ç z wnioskiem o mediacj─Ö. Co do zasady post─Öpowanie jest bezp┼éatne. Wykaz Inspektorat├│w znajduje si─Ö tutaj: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;
    2. pomocy w┼éa┼Ťciwego terenowo sta┼éego polubownego s─ůdu konsumenckiego dzia┼éaj─ůcego przy Wojew├│dzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do kt├│rego nale┼╝y z┼éo┼╝y─ç wniosek o rozpatrzenie sprawy przed s─ůdem polubownym. Co do zasady post─Öpowanie jest bezp┼éatne. Wykaz s─ůd├│w dost─Öpny jest pod adresem: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php;
    3. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
    4. internetowej platformy ODR dost─Öpnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

┬ž 4 Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Us┼éugobiorc─Ö w zwi─ůzku z zapisem na Newsletter jest Us┼éugodawca. Szczeg├│┼éowe informacje dotycz─ůce przetwarzania danych osobowych przez Us┼éugodawc─Ö ÔÇô w tym o pozosta┼éych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a tak┼╝e o odbiorcach danych, znajduj─ů si─Ö w dost─Öpnej w Sklepie Polityce prywatno┼Ťci ÔÇô ze wzgl─Ödu na zasad─Ö przejrzysto┼Ťci, zawart─ů w og├│lnym rozporz─ůdzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych ÔÇô ÔÇ×RODOÔÇŁ.
  2. Celem przetwarzania danych Us┼éugobiorcy jest wysy┼éka Newslettera. Podstaw─ů przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest umowa o ┼Ťwiadczenie us┼éugi lub dzia┼éania podejmowane na ┼╝─ůdanie Us┼éugobiorcy, zmierzaj─ůce do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a tak┼╝e prawnie uzasadniony interes Us┼éugodawcy, polegaj─ůcy na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszcze┼ä (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Podanie danych przez Us┼éugobiorc─Ö jest dobrowolne, ale jednocze┼Ťnie konieczne do ┼Ťwiadczenia us┼éugi Newslettera. Niepodanie danych oznacza, ┼╝e Us┼éugodawca nie b─Ödzie m├│g┼é ┼Ťwiadczy─ç tej us┼éugi.
  4. Dane Us┼éugobiorcy b─Öd─ů przetwarzane do momentu, w kt├│rym:
    1. Usługobiorca wypisze się z Newslettera;
    2. ustanie mo┼╝liwo┼Ť─ç dochodzenia roszcze┼ä przez Us┼éugobiorc─Ö lub Us┼éugodawc─Ö, zwi─ůzanych z Newsletterem;
    3. zostanie przyj─Öty sprzeciw Us┼éugobiorcy wobec przetwarzania jego danych osobowych ÔÇô w przypadku gdy podstaw─ů przetwarzania danych by┼é uzasadniony interes Us┼éugodawcy
    ÔÇô w zale┼╝no┼Ťci od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nast─ůpi najp├│┼║niej.
  5. Us┼éugobiorcy przys┼éuguje prawo ┼╝─ůdania:
    1. dost─Öpu do swoich danych osobowych,
    2. ich sprostowania,
    3. usuni─Öcia,
    4. ograniczenia przetwarzania,
    5. przeniesienia danych do innego administratora
      a tak┼╝e prawo:
    6. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn zwi─ůzanych ze szczeg├│ln─ů sytuacj─ů Us┼éugobiorcy ÔÇô wobec przetwarzania dotycz─ůcych go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez Us┼éugodawc─Ö).
  6. W celu realizacji swoich praw, Us┼éugobiorca powinien skontaktowa─ç si─Ö z Us┼éugodawc─ů.
  7. W przypadku gdy Us┼éugobiorca uzna, ┼╝e jego dane s─ů przetwarzane niezgodnie z prawem, Us┼éugobiorca mo┼╝e z┼éo┼╝y─ç skarg─Ö do Prezesa Urz─Ödu Ochrony Danych Osobowych.

┬ž 5 Postanowienia ko┼äcowe

  1. Us┼éugodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu tylko z wa┼╝nych przyczyn. Jako wa┼╝n─ů przyczyn─Ö rozumie si─Ö konieczno┼Ť─ç zmiany regulaminu spowodowan─ů modernizacj─ů us┼éugi Newsletter lub zmian─ů przepis├│w prawa, maj─ůc─ů wp┼éyw na ┼Ťwiadczenie us┼éugi przez Us┼éugodawc─Ö.
  2. Informacja o planowanej zmianie regulaminu zostanie wysłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w momencie zapisywania się do Newslettera co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmian w życie.
  3. W przypadku gdy Us┼éugobiorca nie sprzeciwi si─Ö planowanym zmianom do chwili wej┼Ťcia ich w ┼╝ycie, przyjmuje si─Ö, ┼╝e akceptuje je.
  4. W przypadku braku akceptacji dla planowanych zmian, Us┼éugobiorca powinien wys┼éa─ç informacj─Ö o tym na adres e-mail Us┼éugodawcy: [email protected], co b─Ödzie skutkowa─ç rozwi─ůzaniem umowy o ┼Ťwiadczenie us┼éugi z chwil─ů wej┼Ťcia w ┼╝ycie planowanych zmian.
  5. Zakazane jest dostarczanie przez Us┼éugobiorc─Ö tre┼Ťci o charakterze bezprawnym.
  6. Umowa o ┼Ťwiadczenie us┼éugi Newslettera zawierana jest w j─Özyku polskim.
  7. W przypadku ewentualnego sporu z Us┼éugobiorc─ů nieb─Öd─ůcym Us┼éugobiorc─ů uprzywilejowanym, s─ůdem w┼éa┼Ťciwym b─Ödzie s─ůd w┼éa┼Ťciwy dla siedziby Us┼éugodawcy.
do g├│ry
Sklep jest w trybie podgl─ůdu
Poka┼╝ pe┼én─ů wersj─Ö strony
Sklep internetowy Shoper Premium